loading...

آس چارتر

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 15:40

کلوپ های غواصی کیش

جزیره کیش یکی از جزایر پیشرفته گردشگری ایران محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر ایران و سایر کشورها برای بازدید از این جزیره و جاذبه های خاص آن به کیش سفر می کنند. این جزیره انواع جاذبه ها و سرگرمی های متنوع را ارائه می دهد. جاذبه های دیدنی تاریخی و طبیعی بسیار زیاد که این جزیره را منحصربفرد کرده است، علاوه بر جاذبه های این جزیره تفریحات و ورزش های آبی مانند پارک های آبی، غواصی، پاراگلایدر کیش، فلای بورد، شاتل، موج سواری و ... نیز دارد. از محبوب ترین تفریحات جزیره کیش غواصی است که استقبال زیادی از این تفریح هیجان انگیز شده است و یکی از فعال ترین و شلوغ ترین تفریحات آبی کیش محسوب می شود. در ادامه آس چارتر با معرفی کلوپ های غواصی کیش اطلاعاتی را در خدمت شما قرار می دهد. آس چارتر همواره سعی دارد بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما ارزان مشهد کیش را در اختیار شما قرار دهد.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:05

غار خربس قشم

این غار زیبای سنگی که یکی از پدیده‌های زمین‌ شناسی است، در ۱۱ کیلومتری جنوب قشم و در صخره‌ای به ارتفاع ۲۰ تا ۳۰ متر قرار گرفته است. غار خربس به زمان مادها یعنی حدود ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و بر می‌ گردد، غار خربس یک اثر شاخص با معماری صخره‌ای است، غاری خربس دو طبقه می باشد که طبقه اول بخش طبیعی غار است و از یک دالان ورودی با سه حفره تشکیل شده و طبقه دوم نیز تالار بزرگ قرار گرفته که در اطراف این تالار، راهرو و فضاهای کوچکی شبیه به اتاق تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها ۴ در ۵.۵ متر است که تالار مرکزی با مساحت تقریبی ۲۵ مترمربع است. این منطقه و جاذبه دیدنی زیر نظر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد و در تاریخ ۲۷دی۱۳۷۷ به ثبت ملی رسیده است.

آدرس غار خربس قشم: جزیره قشم، ۱۵ کیلومتری شهر قشم، روستای خربس

جزایر ناز قشم

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در قشم جزایر ناز می باشد، جزایر ناز جزو ژئوپارک جهانی قشم و یکی از عجایب هفتگانه این جزیره به شمار می روند، جزایر ناز از دو جزیره تشکیل شده است. مساحت این دو جزیره تقریبا سه هکتار است. در این جزیره امکانت رفاهی و تفریحی زیادی وجود دارد که می توانید از این امکانات استفاده کنید و لذت ببرید، از امکانات می توان به پاراگلایدر، جت اسکی و قایق سواری، شتر سواری، شاتل، پاراسل و افروید سواری در زمان پایین رفتن آب دریا لذت ببرید. تعداد زیادی صدف های رنگارنگ و عروس های دریایی در ساحل جزیره ناز به چشم می خورند که بسیار جذاب و دیدنی می باشند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان در مشهد می باشد.

آدرس جزایر ناز: جنوب شرق جزیره قشم

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:29

سفر به مالدیو

سفر به مالدیو یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که در ذهن گردشگران در اقصی نقاط دنیا مطرح می شود. با انتخاب بهترین بلیط هواپیما مالدیو و سفر به این کشور می توانید تجربه یک سفر هیجان انگیز و تکرار نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. مالدیو سرزمین آب های کریستالی می باشد . تفریحات آبی دراین کشور هرگز تمام نمی شوند و شما هر تعداد روزی که اقامت داشته باشید کلی از تفریحات آبی مالدیو می توانید لذت ببرید !

در مجمع الجزایر مالدیوهمه جزیره ها مسکونی نیستند. برخی جزیره ها خیلی کوچک هستند و اصلا قابل سکونت نیستند . برخی دیگر نیز فاصله زیادی تا جزیره های قابل سکونت این مجمع الجزایر دارند. بافت طبیعی جزایر مالدیو بسیار دیدنی است. بیشتر سطح این جزیره ها از آب تشکیل شده است. به همین دلیل بافت جانوری و طبیعی مالدیو روی خشکی محدود می باشد. اما دنیای زیر آب جزایر مالدیو بسیار شگفت انگیز و بی نظیر می باشد .

اگر قصد سفر به مجمع الجزایر مالدیو را دارید، ممکن است برای انتخاب هتل سردرگم شوید. مالدیو هتل های لوکس و ریزورت های بسیاری زیادی دارد. بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما خارجی به مقصد مالدیو مراجعه به سایت آس چارتر می باشد .

بازدید : 0
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 15:37

مسیر های ارتباطی لار چیست؟

این شهر فرودگاه ایت الله ایت الله اللهی لارستان را دارد که فعالیت ان از سال 1360 شروع شده است دسترسی به دریا در کوتاه ترین زمان ممکن 160 کیلومتر می باشد که ان را به بندرپل متصل می کند .اکنون پرواز هایی به مقصد تهران، دبی ، کویت، مسقط، دوحه، شارجه دارد. این فرودگاه از لحاظ اینکه پرواز های خارجی زیادی دارد در رتبه پنجم کشور قرار دارد. این شهر تا شیراز 330 کیلومتر و تا بندرعباس 190 کیلومتر فاصله دارد. همچنین شما تنها با تهیه بلیط هواپیما چارتر دوحه لار می توانید از فرودگاه لار به مقصد خود برسید.

همچنین مسیر راه اهن شیراز– بندرعباس در دست ساخت است این مسیر راه ان به صورت یک خط است که از بندرعباس شروع و بعد از گذشتن از لار و جهرم به منطقه شیراز-بوشهر وصل می شود.

ورزش شهر لار در گذشته ها

تیم های لار در هندبال کشور که هم اقایان و هم بانوان فعالیت دارند، تیم برادران لارستان در سال 90 توانست به لیگ برتر کشور راه پیدا کند اما بخاطر عدم حمایت مالی نتوانست ادامه دهد و باشگاه شهید چمران لارستان در لیگ برتر بانوان لارستان است.

لارستان چه دانشگاه هایی دارد؟

مجتمع اموزش عالی لارستان، دانشکده علوم پزشکی لارستان، دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و فرهنگیان از دانشگاه هایی است که لارستان دارد.

آب و هوای لارستان چگونه است؟

لارستان از نظر اب و هوا جزوه گرم و خشک ترین شهر ها است و زمستان های ان معتدل و تابستان هایی بسیار خشک دارد.

بازدید : 0
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 12:24

دروازه ارگ سمنان

این ارگ 7 متر ارتفاع دارد و از مهم ترین و معروف ترین بناها در شهر سمنان و قدمت ان به دوران قاجار بر می گردد. در بازدید از شهر سمنان به هیچ عنوان دروازه ارگ را از دست ندهید. شما می توانید بلیط چارتر مشهد تهران خود را از سایت اس چارتر تهیه نمایید.

بقعه پیغمبران سمنان

بقعه پیغمبران در شمال شهر سمنان قرار دارد که در قله کوهی با همین نام در مسیر 21 کیلومتری جاده اصلی تهران – مشهد نزدیک به سمنان واقع شده است. طبق اطلاعاتی که در این مقبره است مقبره (سام ) و (لام ) از فرزندان نوح پیغمبر مدفون هستند و اب و هوای معتدل و پوشش گیاهی و جانوری این مکان را به جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.

آهوان

در 30 کیلومتری سمنان و 78 کیلومتری غرب دامغان چند روستای پایکوهی در اطراف اهوان معروف به کلاته وجود دارد که باغ ها و کشتزار های مختلف و استخرهای ابیاری مناظر زیبایی را خلق کرده است. در کنار این منطقه دو کاروانسرا به نام "رباط سنگی انوشیروانی" و "کاروانسرای شاه عباسی" وجود دارد. کاروانسرای رباط انوشیروانی را در سال 420 تا 421 ساختند و قدمت کاروانسرای شاه عباسی مربوط به دوران صفویه در سال 1097 هجری قمری می باشد.

بسطام

حتما نام عارف بسطامی را شنیده اید این شهر زادگاه و محل ارامگاه عارف بزرگ "بایزید بسطامی " می باشد. این ارامگاه باعث شده تا هر سال مسافران و گردشگران از کشورهای مسلمان همسایه مثل پاکستان و کشورهای اسیای میانه از این شهر دیدن کنند. شهر بسطام در شش کیلومتری شاهرود واقع شده است و در مسیر جاده شاهرود – ازادشهر قرار دارد، در این شهر آستان مقدس امامزاده محمد (ع) وجود دارد.

بازدید : 0
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 15:16

دنیای لی لی پوت تهران

دنیای لی لی پوت ها یکی از شهربازی های جالب و دیدنی برای کودکان می باشد، در این شهربازی کودکان ۲ تا ۱۲ ساله می توانند مشاغل مختلف را تجربه کنند. شما می توانید فرزندان خود را به این مجموعه ببرید و ببنید به شغلی علاقه دارند و با کارها و مشاغل سخت آشنا شوند. برخی از مشاغل این پارک شامل: دندان پزشکی، آتش نشانی، فروشندگی، آشپزی و شیرینی پزی، پلیس، پزشک و پرستاری، ملوانی، خلبانی، خانه داری، مکانیکی می باشد. همه کودکان می توانند از کلیه لباس مشاغل استفاده نمایند و نیازی به پرداخت هزینه نیست. با تهیه بلیط هواپیما خارجی استانبول تهران از سایت آس چارتر از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس دنیای لی لی پوت: تهرانپارس اتوبان شهید باقری خروجی ۱۹۶ غربی خ اردیبهشت جنوبی جنب شهرداری ناحیه ۴ منطقه4

شهربازی فاین تایم در تجریش تهران

شهر بازی فان تایم ارگ تجاری تجریش یک شهربازی سرپوشیده در شمال تهران است، شهربازی فان تایم در طبقه سوم ارگ تجاری قرار گرفته است و با داشتن فضایی مناسب و 120 بازی متنوع برای کودکان و نوجوانان بین 2 الی 18 سال را دارا می باشد. این شهربازی علاوه بر داشتن وسایل استاندارد بازی و سرگرمی دارای امکاناتی نظیر: سرویس بهداشتی، خودپرداز، آسانسور، پله برقی، پارکینگ، کافه، رستوران، اتاق مادر و کودک، فودکورت، آب خوری، نمازخانه می باشد.

ساعات بازدید از شهربازی فاین تایم: از ساعت 5 عصر تا 10 شب می باشد.

آدرس شهربازی فاین تایم در تجریش: تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد(ملکی)، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم

بازدید : 5
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 16:11

جاهای دیدنی درگز

شهرستان درگز یا دره گز در شمال شرقی ایران و در استان خراسان رضوی در فاصله ۲۵۵ کیلومتری مشهد قرار گرفته است، این شهرستان دارای تاریخچه غنی از فرهنگ و تمدن تاریخی می باشد، شهر مرزی درگز وارث یک تمدن هفت هزار ساله است، که آثار باستانی و تاریخی زیادی در این شهر مربوط به دوره های مختلف می باشد، بیشتر آثار تاریخی این شهر مربوط به دوره افشاریه است، معروف ترین اثر تاریخی در این شهر قلعه مستحکم کلات نادری می باشد که در در نزدیکی نوار مرزی قرار دارد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه و کمترین هزینه بلیط هواپیما لحظه آخری اهواز مشهد را به راحتی تهیه نمایید.

موقعیت جغرافیایی شهرستان درگز

درگز شهر باستانی استان خراسان رضوی کهاز نظر موقعیتی از شمال به مرز ایران و کشور ترکمنستان، از جنوب به چناران، از سمت شرق به مشهد و از غرب به قوچان منتهی می شود. فاصله درگز تا تهران ۱۱۵۰ و تا مشهد ۲۵۵ کیلومتر می باشد. این شهر دارای تاریخچه طولانی و از 4 بخش مرکزی درگز، نوخندان، چاپشلو و لطف‌آباد تشکیل شده است. این شهرستان دارای اقوام و طوایف مختلفی همچون: ترک، کرمانج، فارس، ترکمن و عرب می باشند که تنوع زبان در این شهر کوچک بخاطر وجود طوایف مختلف زیاد می باشد که هر قوم به زبان خود صحبت می کند. این شهر همچنین در مجاورت مرز ایران و جمهوری ترکمنستان قرار گرفته که از نظر سیاسی و نظامی دارای اهمیت بالایی می باشد.

بازدید : 5
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 15:33

تفریحات ساحلی قشم

شاید در ابتدا تفریحات دریایی قشم به گستردگی جزیره کیش نباشد، ولی موردی که در این میان باعث می شود جزیره قشم چیزی از کیش کم نداشته باشد، موقعیت بسیار مناسب آن برای تفریح‌های و ورزش های آبی است. این موقعیت توانسته است که تفریح‌های بسیار جالب و منحصر به فردی را برای شما بوجود بیاورد. به عنوان مثال یکی از این تفریحات ساحلی قشم که مخصوص جزیره قشم است، قایق سواری در بین جزیره‌های زیبای اطراف قشم می باشد که شما به دیدن مناطقی مانند جنگل حرا می‌روید که یکی از جاذبه های طبیعی قشم است می روید .شما می توانید با رزرو هتل در جزیره زیبای قشم بسیاری از این تفریحات را تجربه کنید .

در این میان از خیر تفریح‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز آبی این جزیره نمی‌توان گذشت، تفریحات قشم مانند اسکی روی آب، بنانا سواری، شاتل سواری، غواصی و تفریحات آبی دیگری که در قشم می‌تواند برای شما خاطره‌ای بسیار به یاد ماندنی و جذاب به همراه داشته باشند. شاید با خود بگویید که جزیره کیش امکانات تفریحی بسیار بیشتری دارد؛ اما نکته ای که در این میان بهتر است بدانید قیمت‌های مناسب تر جزیره قشم و همچنین مناطق بکر این جزیره به شما این امکان را می دهد که با هزینه ای کمتر، از این تفریحات دریایی در قشم استفاده کنید و اوقاتی به یاد ماندنی از انجام دادن تفریحات ساحلی قشم در این جزیره بسازید.شما برای استفاده از این تفریحات کافی است بلیط چارتری قشم بگیرید و هم از مناطق بکر این جزیره بازدید کنید و هم از تفریحات دریایی قشم بهره مند شوید .

در ادامه این مطلب تفریح‌های آبی که می‌توانید در قشم انجام دهید را به شما معرفی می‌کنیم و همچنین نکات و موارد مربوط به آنها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید مسافرتی به یاد ماندنی به جزیره زیبای قشم برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید .

بازدید : 3
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 11:53

هتل شهباز کرمان

اقامتگاه سنتی شهباز در سال ۱۳۹۷ با بافت قدیمی و قدمتی که به دوران قاجاریه باز می‌گردد، به‌ عنوان یک اقامتگاه سنتی در شهر کرمان افتتاح شده است. این اقامتگاه دارای یک‌طبقه و ۵ اتاق با ظرفیت ۱۶ تخت است. با داشتن پرسنل مجرب و آموزش‌ دیده، این اقامتگاه با افتخار آماده است تا از شما مهمانان گرامی دریافت کند.بلیط هواپیما تبریز تهران را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

موقعیت ایده‌آل این اقامتگاه، امکان دسترسی آسان به اماکن دیدنی مانند بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروان‌سرای وکیل و باغ هرندی را برای مهمانان فراهم می‌کند. این اقامتگاه با ظرفیت لابی ۴۰ نفر، رستوران با ظرفیت ۳۰ نفر و پارکینگ ندارد، اما اینترنت رایگان (محدود) را به مهمانان ارائه می‌دهد. از طراحی سنتی و فضای داخلی این اقامتگاه می‌توان به‌عنوان یک مکان دلنشین و آرام برای اقامت در شهر کرمان یاد کرد.

بازدید : 3
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:26

لوز تبریزی

لوز تبریزی یکی دیگر از شیرینی‌های سنتی در شهر تبریز است که در بسیاری از مجالس و مهمانی‌ها برای پذیرایی استفاده می‌شود و به عنوان یک شیرینی مخصوص در عید نوروز است. این شیرینی طعم فوق العاده و بافت نرمی دارد و شما می‌توانید از بادام و گردو و حتی زعفران برای خوشمزه کردن این شیرینی استفاده کنید.

پخت بسیار آسانی دارد و شما به راحتی می‌توانید در خانه آن را تهیه کنید و در کنار خانواده میل کنید. برای درست کردن این شیرینی ابتدا باید مغز باداام‌ها را در درون آب جوش بریزید و به مدت چند دقیقه صبر کنید و بعد از آن بادام‌ها را آبکشی کنید و به راحتی پوست نازک بادام را جدا کنید.بلیط هواپیما تهران تبریز را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

بادام‌های پاک شده را روی یک دستمال پهن کنید و به مدت ۲۴ ساعت اجازه دهید تا بادام‌ها کاملاً خشک شوند. در مرحله بعدی بهتر است بادام‌های خشک شده را به همراه پودر قند در داخل آسیاب بریزید تا کاملاً پودر شود. شکر و آب را در داخل ظرفی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا شکر کاملاً حل شود و مایع کاملاً به قوام برسد.

در این فاصله بهتر است زعفران دم کشیده را به شیره خود اضافه کنید. و کمی هم بزنید و بعد ظرف خود را از روی حرارت بردارید. شیره شما باید کاملاً خنک شود و به خوبی آن را هم بزنید تا یک رنگ سفیدی به دست بیاید و کمی حالت غلیظی داشته باشد. در مرحله بعدی شما باید پودر بادامی را که از قبل آماده کردید را به مواد اضافه کنید و با قاشق به خوبی هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. در نهایت مواد شما باید حالت خمیری داشته باشد و به دست نچسبد.

خمیر خود را در ظرف مستطیلی یا مربعی قرار دهید و با پشت قاشق مواد را پهن و فشار دهید. مقداری پسته خرد شده یا مغزیجات دیگر را روی خمیر بپاشید و با دست کمی فشار دهید تا پسته‌ها به شیرینی بچسبد. شیرینی را به مدت ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملاً خودش را بگیرد. بعد از ۲۴ ساعت می‌توانید با یک چاقوی تیز آن را به شکل لوزی برش دهید. این شیرینی ماندگاری بالایی دارد، می‌توانید برای پذیرایی از مهمان‌ها از آن استفاده کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 29
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 502
  • بازدید کلی : 502
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی